DOA

ALLAHUMAQ'NINI BIL I'LMI WA ZAIYINNI BIL HILMI WA AKRIMNI BIT TAQWA WA JAMMILNI BIL A'FIAH .

Ya Allah, berilah aku kekayaan ilmu, hiasilah aku dengan sifat lambat marah dan pemaaf, muliakanlah aku dengan ketakwaan dan perindahkanlah aku dengan kesihatan tubuh badan.

Rabu, 16 Disember 2009

Wajah Segar & Menawan

 Mint Memiliki Wajah Yang Segar Sepanjang Hari


1. Pemakanan seimbang.
2. Rehat/ Tidur yang mencukupi .
3. Hati yang bersih .


              Kecantikan sebenar bukan dari luaran sahaja tetapi dalaman. Kecantikan dalaman mampu memancarkan keserian kecantikan luaran. Tidak bererti kecantikan wanita andai tidak dihiasi dengan sifat- sifat mazmumah.
              Kecantikan dapat ditingkatkan lagi dengan mengambil pemakanan yang seimbang dan halal. Tubuh kita akan dibekalkan dengan zat- zat penting dan menyerlahkan lagi tahap kesihatan kita. Kesibukan tugas seharian kekadang menghalang kita dari mengambil makanan berzat dan seimbang menyebabkan tubuh hari demi hari kekurangan zat yang sangat diperlukan. Tidur yang tidak mencukupi atau tidur yang terganggu juga kekadang menyebabkan kita hilang tumpuan ketika menjalankan tugas lantaran menyebabkan stress. Semua ini menyumbang kepada penampilan yang tidak menarik dan hilang seri wajah.    
              Mana mungkin kita sihat dan kelihatan menawan dan mencapai bahagia. Syukur Alhamdulillah dengan akal yang dikurniakan Allah kepada kita, semua ini dapat diatasi. Ada pelbagai produk disediakan kepada kita yang memberi khasiat terus kepada tubuh untuk terus kekal sihat, kelihatan menawan dan seterusnya bahagia.
              Tepuk dada tanya akal apa yang terbaik untuk kita & orang2 tercinta di sekeliling.
              "Perahu dah di air, Dayung dah di tangan" apa tunggu lagi. Buatlah pilihan terbaik. Mencegah lebih baik dari mengubati. Semua dah tersedia. Jika kita fikir UNTUK SIHAT ITU MAHAL, CUBALAH SAKIT. Mana lebih mahal?
  


Pillow                    Nak tidur yang sihat & nyenyak kami sediakan rangkaian Produk Tidur kami "Bantal & Tilam Contiago". Bukan sekadar teman tidur malah mampu merawat dan memulihkan   sistem   tubuh. Hebat kan !
Ramai yang dah mencuba dan mendapat kebaikan dari produk ini termasuk saya .


         

  Sweet 16 Nak cantik dan kelihatan menawan serta awet muda, cuba Produk B'Young.Mempunyai fungsi 3R, Release, Relax & Revive ( Singkir, Rehat & Pulih). Meyingkirkan toksin dan bahan tidak diperlukan tubuh, merehatkan tubuh seterusnya memulihkan sistem tubuh badan kita. Barulah kelihatan cantik & menawan .


              Dan banyak lagi.....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan